Zapisz w zeszycie temat lekcji:
Temat lekcji: Skala na planach.
Przeczytaj treści poniżej:
Wiesz, jak obliczać rzeczywistą długość odcinka, gdy dana jest jego długość w skali oraz obliczać długość odcinka w skali, gdy dana jest jego rzeczywista długość.
Czego chcemy się dziś nauczyć?
- Będziemy doskonalić umiejętność rozwiązywania zadań osadzonych w kontekście praktycznym z zastosowaniem obliczania rzeczywistej długości odcinka, gdy dana jest jego długość w skali oraz długości odcinka w skali, gdy dana jest jego rzeczywista długość.
Uczymy się
-
Na dobry początek przeczytaj uważnie Przykład 1
-
Obejrzyj filmik
Źródło grafiki: zrzut strony: http://www.pistacja.tv.pl/
-
Rozwiążmy zadania praktyczne
Zad.: 1/146 (z podręcznika)
-
Zad.: 2/146 (z podręcznika)
Praca samodzielna
-
Rozwiąż zad.: 3/146 (z podręcznika)
Kliknij poniżej, sprawdź rozwiązanie
-
Rozwiążmy zad.: 5/147 (z podręcznika)
Kliknij poniżej, sprawdź rozwiązanie
-
Rozwiążmy zad.: 6/147 (z podręcznika)
Kliknij poniżej, sprawdź rozwiązanie
Sprawdź, czy umiesz
-
Praca domowa (z zeszytu ćwiczeń)
Kliknij poniżej, rozwiąż ćwiczenia
Źródło:
www.gwo.pl
www.nowaera.pl
https://www.pistacja.tv//
Opracowała: p. Justyna Piotrowska